Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie - RODO

Informacje

GOPS Secemin

RODO

Klauzula informacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie ul. Ogrodowa 1, 29-145 Secemin

 

Administratorem Pani/Pana danych jest

 

 

_______________________________________________

(pieczątka placówki)

  1. W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Seceminie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Przemysław Banaś. Kontakt to: adres e-mail: diilg@op.pl tel. 518-331-077.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w celu:
    a) realizacji zadań wynikających ze statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Seceminie,
    b) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Seceminie, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa .
  3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
    a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Seceminie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Seceminie.
    c) podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 3, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
  5. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
    a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    c) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:
    – dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
    – osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
    – dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    – dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
    – osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
    d) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będziemy w stanie wykazać, że są one nam niezbędne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo,
    e) do przenoszenia danych,
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    w celu skorzystania z praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego..
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami, którymi kieruje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie jest obligatoryjne a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwość rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych Osobowych
  8. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

 

Obowiązek informacyjny w zakresie monitoringu wizyjnego zgodnie  z RODO w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Seceminie 29-145 Secemin, ul. Ogrodowa 1

KLAUZULA INFORMACYJNA 
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Z ZASTOSOWANIEM MONITORINGU WIZYJNEGO 
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W SECEMINIE.

  

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że: 

  

  1. Administratorem systemu monitoringu wizyjnego jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie reprezentowany przez kierownika.
  2. Monitoring  wizyjny stosowany jest w celu ochrony mienia oraz zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa fizycznego obiektów i systemów w których przetwarzane są informacje będące w posiadaniu placówki oraz w których przechowywane są urządzenia do ich przetwarzania.
  3. Podstawą przetwarzania są przepisy ustawowe placówki oraz prawnie uzasadniony interes administratora.
  4. Zapisy z monitoringu wizyjnego przechowywane są przez okres 7 dni
  5. Osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych w placówce jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych Przemysław Banaś. Kontakt z inspektorem: diilg@op.pl tel.: 518 331 077 .
  6. Odbiorcami zapisów z monitoringu wizyjnego będą również inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  7. Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu wizyjnego przysługuje prawo wniesienia zapytania do organu nadzorczego.