Nowości
  • Wydawana żywność w czerwcu 2023 roku
  • Zaproszenie na Dzień Dziecka
  • Rozpoczynamy Podprogram 2021 Plus wydawania skierowań
  • Życzenia Wielkanocne
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 Podprogram 2021 Plus

Program Rodzina 500+

GOPS Secemin
  • Aktualności
  • Ogłoszenia
  • Rodzina 500 +
  • Dobry Start 300+
  • Pomoc Społeczna
  • Świadczenia Rodzinne
  • Fundusz Alimentacyjny
  • Karta Dużej Rodziny
  • Zespół Interdyscyplinarny
  • Dokumenty
  • Kontakt
  • Interesujące strony
  • Stypendia szkolne
  • Ochrona Danych Osobowych

logo emp@tia

ePUAPlogoESPadres skrzynki: /gopssecemin/skrytka

Biuletyn Informacji Publicznej

Projekty Unijne
  • Dokumenty do pobrania
  • Kontakt
  • Projekt 2010
  • Projekt 2011
  • Projekt 2012
  • Projekt 2013
  • Projekt 2014
  • Projekt 2015
  • Galeria
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 6 gości 
Licznik odwiedzin
Dzisiaj62
Miesiąc280
Wszystkie107867
Powered by Kubik-Rubik.de
Aktualności Ogłoszenia Wnioski - dodatek węglowy

PostHeaderIcon Wnioski - dodatek węglowy

czwartek, 18 sierpnia 2022 07:16 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Dodatek węglowy - wsparcie dla gospodarstw domowych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie informuje, że w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym, będzie realizował zadania związane z przyznaniem i wypłatą dodatku węglowego.

Dodatek węglowy to jednorazowe świadczenie w wysokości 3.000zł.
Dodatek węglowy przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ogrzewania gospodarstwa domowego jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe, zasilane paliwami stałymi (tj. węgiel kamienny, brykiet lub pelet zawierające co najmniej 85% węgla kamiennego), wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków.
Przez gospodarstwo domowe, rozumie się:
- osobę fizyczną samotnie zamieszkującą i gospodarującą (gospodarstwo domowe jednoosobowe) albo
- osobę fizyczną oraz osoby z nią spokrewnione lub niespokrewnione pozostające w faktycznym związku, wspólnie z nią zamieszkujące i gospodarujące (gospodarstwo domowe wieloosobowe).

Informujemy również, że wnioski o wskazane powyżej świadczenia można składać:
- w wersji elektronicznej na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Seceminie na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal
- za pomocą Portalu Informacyjno-Usługowego "emp@tia" pod adresem https://empatia.mpips.gov.pl/

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022 r.,
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.
Druki wniosków w wersji papierowej można pobrać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Ogrodowej 1 od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 15.30, lub wydrukować ze strony internetowej www.gopssecemin.pl

Szczegółowe informacje dotyczące dodatku węglowego można uzyskać pod nr tel. 34/3556-075 lub osobiście w siedzibie OPS.

Załączniki:
Pobierz (Wniosek_o_dodatek_węglowy.pdf)Wniosek_o_dodatek_węglowy.pdf[ ]216 Kb
Pobierz (Wniosek_o_dodatek_węglowy.doc)Wniosek_o_dodatek_węglowy.doc[ ]115 Kb
Pobierz (KLAUZULA INFORMACYJNA - Dodatek Węglowy.pdf)KLAUZULA INFORMACYJNA - Dodatek Węglowy.pdf[ ]145 Kb
 

Copyright © 2018 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

wykonanie - NetWi

- -