Nowości
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 Podprogram 2021 Plus
  • Harmonogram parcy psychoterapeuty na 2023 rok
  • Harmonogram pracy psychologa na 2023 rok
  • Zapytanie ofertowe - świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych
  • Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2023

Program Rodzina 500+

GOPS Secemin
  • Aktualności
  • Ogłoszenia
  • Rodzina 500 +
  • Dobry Start 300+
  • Pomoc Społeczna
  • Świadczenia Rodzinne
  • Fundusz Alimentacyjny
  • Karta Dużej Rodziny
  • Zespół Interdyscyplinarny
  • Dokumenty
  • Kontakt
  • Interesujące strony
  • Stypendia szkolne
  • Ochrona Danych Osobowych

logo emp@tia

ePUAPlogoESPadres skrzynki: /gopssecemin/skrytka

Biuletyn Informacji Publicznej

Projekty Unijne
  • Dokumenty do pobrania
  • Kontakt
  • Projekt 2010
  • Projekt 2011
  • Projekt 2012
  • Projekt 2013
  • Projekt 2014
  • Projekt 2015
  • Galeria
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 10 gości 
Licznik odwiedzin
Dzisiaj3
Miesiąc1187
Wszystkie104236
Powered by Kubik-Rubik.de
Aktualności

PostHeaderIcon Dożywianie w szkole od września do grudnia 2021r.

piątek, 06 sierpnia 2021 11:25 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Wszystkich rodziców, którzy chcą aby ich dzieci zostały objęte bezpłatnym dożywianiem w szkołach (podstawowych, ponadpodstawowych) oraz w przedszkolu w roku szkolnym 2021/2022 tj. od września do grudnia prosimy o zgłaszanie się do tutejszego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej celem złożenia dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia rodzinnego wywiadu środowiskowego umożliwiającego zakwalifikowanie do w/w pomocy. Złożenie niezbędnych dokumentów do dnia 03 września 2021r umożliwi objęcie dożywianiem dzieci już od września. Natomiast wszystkie wnioski złożone po 03 września 2021r. umożliwią objęcie bezpłatnym dożywianiem w szkole dopiero od początku kolejnego miesiąca tj. od października br.


Niezbędne dokumenty to:
a)podanie;
b)zaświadczenie o zarobkach netto;
c)odcinek ostatniej renty lub emerytury;
d)odcinek otrzymywanych lub płaconych alimentów
e)zaświadczenie z Urzędu Gminy lub oświadczenie o posiadanym gospodarstwie rolnym;
f)zaświadczenie lub oświadczenie o uczęszczaniu dziecka do szkoły ponadpodstawowej;
g)orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie ZUS/KRUS (o grupie inwalidzkiej) w przypadku osób niepełnosprawnych;
h)dowód opłacania składki KRUS.

 

PostHeaderIcon Nowy okres świadczeniowy

czwartek, 05 sierpnia 2021 14:08 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Wnioski na nowy okres świadczeniowy.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie informuje, że od dnia 02-08-2021r. w godzinach 7:30-15:30 przyjmowane są wnioski o świadczenia rodzinne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego na nowy okres zasiłkowy 2021/2022.


Informujemy również, że od dnia 01.07.2021r. wnioski o wskazane powyżej świadczenia można składać:
- w wersji elektronicznej na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Seceminie na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal
- za pomocą Portalu Informacyjno-Usługowego "emp@tia" pod adresem https://empatia.mpips.gov.pl/,


Wzory druków zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rodzina/wzory-wnioskow-o-swiadczenia-dla-rodzin-aktualizacja-na-dzien-29052018-r-do-stosowania-takze-na-okres-20182019

 

PostHeaderIcon Zaświadczenia - "Czyste Powietrze"

czwartek, 05 sierpnia 2021 14:01 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Od 1 sierpnia przerwa w wydawaniu zaświadczeń o dochodach z gospodarstwa rolnego w "Czystym powietrzu"

Od dnia 01 sierpnia nastąpi przerwa w wydawaniu przez gminy zaświadczeń o dochodach z gospodarstwa rolnego; będzie ono wstrzymane do dnia publikacji przez Prezesa GUS obwieszczenia o podatku rolnym - informuje NFOŚiGW. Zaświadczenie o dochodach jest obowiązkowym załącznikiem do wniosku o podwyższony poziom dofinansowania w ramach programu "Czyste powietrze".
Dla potrzeb wydania zaświadczenia o dochodach dla osób fizycznych, do ustalania wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu, z gospodarstwa rolnego przyjmuje się, że z 1 ha przeliczeniowego uzyskuje się dochód miesięczny w wysokości 1/12 dochodu ogłoszonego corocznie w drodze obwieszczenia przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 18 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1256 i 1309), które publikowane jest nie później niż do dnia 23 września każdego roku.

W związku z powyższym, każdego roku, w okresie od 01 sierpnia do dnia publikacji obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego tj. nie później niż do 23 września, gmina nie będzie miała możliwości ustalenia wysokości dochodu z gospodarstwa rolnego i nie będzie mogła wydać zaświadczenia o dochodach osobie fizycznej, jeżeli członek jej gospodarstwa domowego uzyskuje dochody z gospodarstwa rolnego.

Komunikat NFOŚiGW dla gmin w sprawie corocznej przerwy w wydawaniu zaświadczenia o dochodach dla osób fizycznych:
https://czystepowietrze.gov.pl/wp-content/uploads/2021/03/Komunikat-Narodowego-Funduszu-Ochrony-Srodowiska-i-Gospodarki-Wodnej-dla-gmin-w-sprawie-corocznej-przerwy-w-wydawaniu-zaswiadczenia-o-dochodach-dla-osob-fizycznych.pdf


Aktualny wzór żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu można pobrać ze strony poniżej:
https://bip.mos.gov.pl/prawo/wzory-wnioskow/

 

PostHeaderIcon OGŁOSZENIE O REKRUTACJI

wtorek, 27 lipca 2021 07:56 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Program "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi" - Moduł IV finansowany przez PFRON w związku z wystąpieniem w Polsce, zagrożenia epidemicznego oraz stanu epidemii.


Czas realizacji - od 22 lipca 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie zaprasza osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne do udziału w programie "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi" - Moduł IV.


W ramach realizacji programu planuje się zorganizowanie zakupu i dostarczenie do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności paczek z podstawowymi produktami spożywczymi oraz paczek z artykułami czystości i ochrony osobistej.
Osoby chętne do uczestnictwa w programie proszone są o wypełnienie Formularza zgłoszeniowego i wraz z wymaganymi załącznikami przesłanie do tutejszego Centrum w terminie do 31 sierpnia 2021r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (041) 39-44-993 w godzinach od 7:30 do 15:30 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie.

Załączniki:
Pobierz (Formularz zgłoszeniowy uczestnika programu.doc)Formularz zgłoszeniowy uczestnika programu.doc[ ]109 Kb
 

PostHeaderIcon Trzecia tura wydawania żywności w kwietniu 2021r.

poniedziałek, 26 kwietnia 2021 09:41 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie uprzejmie informuje, że w dniach od 27 do 29 kwietnia 2021 roku w Parafii Secemin wydawana będzie trzecia część artykułów żywnościowych w godz. od 11:00 do 15:00 w ramach programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (FEAD) - Podprogram 2020. Zapraszamy po odbiór żywności osoby, które otrzymały skierowania.

Prosimy wszystkie osoby o odbiór żywności tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie !!!

 

PostHeaderIcon Nabór kandydatów na członków do Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego

piątek, 23 kwietnia 2021 09:35 | Wpisany przez Anita Pośpiech | PDF | Drukuj | Email

Marszałek Województwa Świętokrzyskiego otworzył procedurę naboru kandydatów na członków do Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego V kadencji. Formularze Zgłoszeniowe do Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego należy składać do 11 maja 2021r.

Więcej informacji znajduje się w poniższym linku:

https://www.swietokrzyskie.pro/ogloszenie-marszalka-wojewodztwa-swietokrzyskiego-w-sprawie-otwarcia-procedury-naboru-kandydatow-na-czlonkow-swietokrzyskiej-rady-dzialalnosci-pozytku-publicznego/?fbclid=IwAR1dCJejYUPp2JVXmVBloZfSMQvPtF9RJDSr4JzTgKtJ4Pa2FGd7BtvR4gY

 
Więcej artykułów…
  • Stypendia dla dzieci byłych pracowników PGR 2021/2022
  • Druga tura wydawania żywności w marcu 2021r.
  • Dotyczy nieodpłatnej pomocy prawnej
  • Harmonogram pracy psychologa na rok 2021r.
  • Bezpłatne leczenie dzieci w sanatorium

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 46

Copyright © 2018 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Seceminie.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

wykonanie - NetWi

- -